Friday, November 20, 2009

Last Day In INSPEN


lega rsenye dpt mengepost..
kematu fikiran x dpt post..heee
arini ak lpas kan gian meng 'online' for whole day..
bwu smpai smlm kol 12pg..
ak x smpai jb lg tp aku duk uma akak ak kat bp...

post kali ni agak arr sdeh..
ak tlah meninggalkan INSPEN..
byk sgt kenangan kat sana..ayat x leh blah...


sesi temubual t'akhr...die ni tua dr ak...
guess umo dy baper...??
aku x pnggil dy sis/akak dan seangkatannya..
ak call die cam mmber jer..heee
name die farehah but i call her 'ateh'..
dy bg smgt utk ak teroskan pengajian baru kat tmpt baru nnti..


kata org..xknal maka x cinta...
she's the best for me...
mula2 tentang mata ingatkan die ni jnis yg sombong gitu...
at last...ak ngan dier da mcm kamcing tahap gaban uhh..
i'll mishh her...

bnda yg aku suke sbut bile ngan dier...
"nama saya SARAH...(slang utara..hahaha)
ak suke kacau dier nie...
org utara dier nie...satu tmpt lahir ngan ak lah but die kdh ak perlis..
lebih kurang dr utara lah tue...


last naik bus smalam..
byk kenangn dowh naik bus sekolah nie...
(muda lg kiteorg..thats why naik bus skolah uhh..)hehehe
mst windu giler ngan abg driver...
smua abg2 driver yg amik ak uhh smua cool giler...
time ni seat daa penoh lahh..
kata org..first come first serve..
daa lmbt trpaksa arr duk dpn pintu..


this guy are great to me.
not as bf k but just a close fren..
dy ni mmg giler2...mcm ak pown ader gaks kot...
dy ni yg leh layan aku yg pra-normal nie..hahahah
for the last time being...last pic taken yestrday...huh..

No comments: